lördag 1 november 2008

nya grejer på magdas å cc på stella -full fart!

Denna helgen är det CC på Stellas, lite lite kort utmaningar dock mest Lo eller kit och jag har inte köpt några kit denna gång.. men lite frestat inför nästa, gillar ju överaskningen när man inte väljer allt själv.
På tal om det så var jag inne på magdas och beställde lite grejer med mamma å syrr ( ja lite å lite...) och då har dom den underbara funktionen att man kan beställa ett paket med 12 cardstock för 60:- och de matchar ihop de med resten av din order. det kan ju var lite svårt när man sitter framför skärmen att få färgerna att stämma så detta blev jag helsåld på. Skall raportera hur det gick så småning om, hoppas det är lika snabba som papermaze med leveranser, de är ju sjukt duktiga.*kärlek*
De hade ne utlottning på magdas med så nu får vi håla tummarna att jag vinner. De ville ha tips på idéer till sin nya blog, kaxig som jag är förestog jag att de skulle ta en gäst DT ex mig.. Jaja jag vet men man kan ju alltid komma med förslag, visst?! Jag kom med andra tips med..
Idag har jag städat mitt skriv bord så nu skall jag gå loss med stellas cc, å jag har fått låna mammas revolution så nu skall är skapas!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se