fredag 7 november 2008

Garnkompis, papper och ännu mer papper...



Idag kom paketet från min garn kompis på sticka mera. Jag fick jättefint garn, gott te och en liten börs, med små berlocker i. Blev jätte glad -tack Agneta!
Jag verkligen älskar att få paket!
Igår kom dessutom paketet från Magdas, men eftersom jag beställt ihop med mamma så fick jag det först i dag. Jättefina saker, och dessutom hade de ett erbjudande så man fick et bonus paket. Jätte fina papper och band. wee!! Jag hade testat att beställa "matchande cardstock" - alltså att de matchade ihop åt mig, det gick fint. Väldigt bra service, då det kan vara svårt att se färgerna på nätet. När jag ändå skulle möta mamma för paket å lite shopping tag vi vägen förbi arkivet, det måste man jue. Där kompleterade jag upp med juliga band, punshinella, pärlband och lite jul papper man kommer ju hela tiden på mer saker man vill/behöver ha ;)

Nu tror man ju lätt att jag är kittad och klar, det tror jag med, men det släpper nog snart.. ex nästa vecka när mina stämplar från stämpelboden kommer ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se