tisdag 11 november 2008

tändstickor för mörkrädda..

Haft en liten svacka, kanske för min jäkla förkylning som aldrig går över..
När jag var hemma och firade fardag i söndags hade min syster städat bland sina papper och gav mig ett gäng underbara scrapp papper.Det som är smått för henne som jobbar med LO´s räckedr ju långt till att göra kort med. Hos mamma hittade jag också en massa tändsticks askar, så jag gick loss och pimpade upp dem inför julen.


Och så har mina stämplar kommit som jag beställde från stämpelboden, jag är jätte nöjd å de var så gulliga och skickade med 2 bonus stämplar med hjärtan. tack!!
(de översta ramen med blommorna är från magdas)
Katten kommer säkert pynt många av min jul kort, och släden är ju helt underbar!!
Exprimenterade en massa med distresser igår , stämplade tagen på och klippte ut. Ett av resultaten är tagen på tändsticks asken högst upp.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se