torsdag 30 oktober 2008

Askar..


I går masade jag mig till arkivet i ett försök att inbilla mig att jag var frisk å kry.. det gick iofs rätt bra men hade säkert varit bättre att ligga i sängen.O well, jag hade väldigt trevligt och lärde mig göra dessa fina askar, med hjälp av top score multi board. jupp till mig kan man sälja allt ;) Men askarna är ju såå fina och går så lätt att göra nu.



Jag köpte lite annat också, de hade klubbkväll och lite olka erbjudanen, ex på snagém stämplar och eftersom jag är en sucker för halloween fick jag ju slå till. dabblern,en dyna, och knäck stämplen kund eman köpa som ett kitt ihop med mulit boarden. Så i år lär det bli en hel del jul kort med knäck recept.


Sen är det ju massa utmaningar på svenskrappbooking som vanligt. Jag har haft fullständigt hjärnsläpp för vad jag skall göra till deras färgutmaning, den nya loggan färger är rosa, ljus turkos och svart och lite grönt.Inga färger jag är van att jobba med och därför heller inte så bra att kombinera. skit svårt. Men jag var ju rätt pepp efter pysslet på arkivet så det blev hemlis askar till mias tös A. Hon är väldigt glad i rosa så jag hoppas hon kan uppskatta dem.
Jag har ju såklart använt min nya multiboard till asken,döskallen från snagém har jag embossat. blommorna är utskurna i revolution, samma med tagsen. Allt är chalkat med charcoal.Sen la jag till lite swirls och bling från lagerhaus och kaiser.gjorde också en mini ask med lite "spets" dekor som jag klippte med mönster sax.Jupp jag vet, mitt bord är alltid så rörigt, städar bara när det kommer folk och låssas som att jag alltid har det så fint. Nu vet ni det! Så gör för övrigt de flesta kvinnor i vår släkt lika bra att erkänna så man slipper städa till nästa gång ;) Man får ju ändå alltid städa när folket har gått..
En fördel med att vara sjuk är att ingen vill hälsa på hos en och om de ändå gör de har de full förståelse för röran.. undra om vi kan vara sjuka på skift? nä.. det är faktiskt väldigt mysigt att vara sjuka ihop, ivf så här lagom sjuka- dricka massa te- ligga sängen- läsa- se på film sjuka. Det är mysigt.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se