lördag 15 november 2008

scrapperimani

Jag lyckades kolla på Madagaskar i stället för att börja med kvällen kort..villket gav mig den goda marginalen av 3 min innan stängning.. så chalkning, glace och "stygn" fick vänta.. trist men jag tror kortet blir fint ändå, när det blir klart vill säga.. Det kommer notg inte vinna för scrapp tjejerna delar sällan min humor.. skulle gärna sett att pinuppan var större.. måste skaffa mig en kopiator..

New and improved, marginella skillnader jag vet ;) men den har fått "stygn" glace och vit glans på bokstäverna. Å kuddar under cirkeln och blomman.. Förtfarande inte rikigt nöjd men gillar humorn bakom :)

2 kommentarer:

Misans Blogg sa...

Härligt kort!! Gillar "Don´t open...." Vad kommer den ifrån??

Caisa sa...

kul att du tittade förbi!

Den är köpt på papermaze, adressen ser på bland länkarna.

Toppen bra ställe.Jag är jätte nöjd med det jag köpt och deras service!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se