tisdag 18 november 2008

lite nya kort..

Pyssel kväll å lite nya bilder.. Första kortet är med stämpelbodens så paket stämplar. Åkte ju dit i helgen med syrr å mamma å köpte en massa stämplar, fanns hur mycket sött som helst!
Här är det en randig cardstock, och en svart som jag stämplat watermark swirls på.Sen satte jag dit en bild från en gammal almanacka,text och järnek från Quickutz.

Här gick jag på en mer stilen stil, blomman har jag gjort med thebag folding och chalkat en massa, not pappret skrev jag ut från nätet och distressade. Har man inte pengar så har man inte.. bättre att lägga dem på stämplar då ;)

Köpte också en fin "handgjort av" stämpel, så nu sitter jag och stämplar den på alla kort jag gjort.. phu.. men fint blir det!

1 kommentar:

maddy hill sa...

love your cards ! they have a unique look to them - very stylish !
thanks for visiting me .
maddy

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se