söndag 2 november 2008

CC på stella.se


Det är Cyber crop på stellas.se denna helgen och jag är givetvis med ;) Detta ganska lugna tack kort var först i start fältet. Det så kallat bra att ha kort, typ "tack för senast" layouten är efter en skiss, men jag tycker den är rätt skön. Skulle nog vara stora blommor eller stämplade motiv i stället för gemen men jag tolkade den ganska nedtonat..det var ju som sagt i början av kvällen...


Sen kom denna en scraplift av fiffi på stella.Hon ahde gjort ett skönt kort med en korp eller nåt, jag valde en Elvgren pinupa, hade en gammal kalender med massa fina bilder och man kan ju inre bara slänga dem, de är ju såå söta ;)
Blomman har jag pimpat med spegel mosaik som jag fick i mitt senaste creatvie club paket.


Ja sen började det gå utför..Jag är ju som sagt sjuk och går på host medicin till mitt försvar..
Skissen som man skulle utgå från var rätt mycket och jag kunde inte låta bli att blinga upp det lite ..Årets jul kort har något för alla nämligen ..allt!Vacker flicka, söta djur, juliga färger, stämpel, sömnad, band och bling! *extra allt* men jag blir faktiskt sugen på att göra en parodi på detta med ännu med bling men utan att behöva utgå från nån annans LO. *inspirerad*
Notera det blingiga bären! det är rätt kul att köra extra allt, igår skrattade jag gott åt detta smaklösa kort men idag känner jag mig verkligen pepp på att göra fler.. brukar man inte se sundare på saker dagen efter? fast det är klart still going strong på medusinen ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se