söndag 2 november 2008

En dag i soffan å en vit jul ;)

I dag har jag tagit det rätt lugnt, förkylningen är fortfarande rätt påtaglig. Kollat på film med min sjuka men underbara karl. Men eftersom vi är sjuka har vi inte kommit iväg till affären så middagen blev frost skadade pita bröd i ugn , fyllda med spenat,lite tomat, pesta och en bit mozzarella jag hittade i kylen.Alltid bra med mat man slängt förpackningen till, man vill ju egentligen inte veta hur gammalt det är när man ändå måste äta det..


Trots dagens lättja har jag lyckts lägga upp ett nytt bidrag till stellas CC, Vinter utan rött, grönt, blått,stämplar eller glitter, men man måste ha blommor, metall och band. Tänkte strynta i det hela men sen kom jag på vitt!!å då vände allt.Belev rätt nöd faktiskt.Har ritat swirls i bakgrunden, pimpat med glace (syns dåligt) bokstäverna är från maya road,pärlorna hittade jag hemma å blommorna är quick cuts och creative club.Detalj från blommderkorationen. Metall snurrorna är i smyckes trådsom jag snurrat runt innehållet i en bläck penna. Det kommer jag nog göra fler gånger, lite luktärt känsa på dom.
Ännu inga nya kitsch kort men jag har valt ut villka bilder jag skall jobba med. skall bli skit kul!

1 kommentar:

Morfen sa...

Åh vilket alldeles underbart julkort!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se