tisdag 2 december 2008

Lund och pysselkväll

Inte skrivit på en vecka.. ojoj. Så kan man ju inte hålla på! Men till mitt försvar har jag haft fullt upp både med att shoppas julklappar och en weekend i Lund. Var nere och hälsade på H innan hon flyttar upp. Det var en toppen helg, vi behövde verkligen lite egen tid. En chans att hitta varann igen. Saknat henne.

Helgen var som sagt underbar och inne höll förutom mys endel shopping, en super fin lamulls kofta till jul och lite pyssel saker. Lund hade inag scrapp butiker men väl en Panduro och Skapa som hade massa fina pärlor.

På Skapa hittade jag dessa fin bokmärken som kommer passa fin på lite shabby jul kort, och de söta blompärlorna kunde jag inte motstå. På panduro hade de lika söta blom knappar. Måste kolla om de har det på "min" panduro med.

Idag hade vi pyssel kväll igen. Jag fick börjat på Julens gå-bort-choklad. Åh va kul det är att scrappa toffoee askar. lagom stora och är man smart kan man köpa en extra att mumsa på under skapandet ;)


Den fösta asken gjorde jag av resterna av "golvet" som jag la in i lilla Ms dockhus. (visst är det ett fin köks golv?!) Sen byntade jag upp det med en stämpel från jag vunnit hos stellas och blommor från You Do, gröna pappret är BGś julpapper. Chalkade kanter är nästan ett måste , det blir ju såå fint!

Jag älskar deras julpapper så även den andra pimpade asken blev BG. Järneken är från qk, samma med texten. Sen ahr jag blinat det hela med glaze och lite chalk skuggor.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se