lördag 20 december 2008

hattaskar å julmys

Full rulle på jul nu.. Jag har haft en jul men upptagen dag. Började med shopping med sambon och innan vi kunde slå oss till ro med fikat fick jag agera "prov fru" åt vår kompis F. Jag är ungefär samma storlek som hans fru och blir alltså perfekt att prova julklappar på. Sen åkte vi till inet och försåg sambon med en ny dator, han klagar på att jag alltid stjäl hans..

På kvällen blev vi bjudna på jul käk å mys hos kusin T. Han bor på en gård strax utanför stan med får och hela kittet. Så vi fick inte bara god mat,bra musik och trevligt umgänge utan även en vända på barnens zoo. Med baggarna Ljusts herre och Houdini.

När vi kom hem drog jag igång med att klä om ikeas runda askar ill orange och gul med fint papper från åhlens. Det blevinte så fint som jag önskar, ville bara tussa sig för mig.. men ganska bra blev det ivf.
Blir lite klent med inlägg nu runt jul men skall försöka hålla er uppdaterade med vad jag gör.. klapparna får jag dock vänta med att visa till efter jul..

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se