onsdag 17 december 2008

Sjukstuga

Nu är jag hemma på landet igen.. Pappas gamla hund är ny opererad och behövde sällskap å vakt. Vi tar det lungt hon sover mest hela tiden, men jag börjar bli orolig för att hon inte vill dricka.. slkall se om jag kan lura i henne lite upp blött bröd . annars är det bara leverpastej som funkat ännu. men hon kom hem igår kväll och har i princip sovit sen dess..
Hon var så skruttig när hon kom igår, lite lullig efter att ha varit sövd och trött efter all stess att åka till vetrenären. Måste var hemskt att var djur , man vet inte varför man åker eller att allt blir bra. Jag hör ju till dem som tycker det är mysigt på sjukhus, att bli om händertagen och kunna släppa allt.

Nu skall jag krypa ner hos skruttan igen, se om jag kan lura i henne lite vatten med en svamp kanske.. synd att det inte finns flask vatten med leverpastej smak... når för loka eller vishy kanske?

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se