onsdag 3 december 2008

Uppdaterad önskelista och besök av Beenie

Ikväll kommer Beenie förbi, har inte sett henne på ett tag då hon varit i NY och dansat - hon är såå duktig! Tänkte vi skulle kika lite på vad man kan ge bort i julklapp när pengarna tryter. Finns ju massa spännande pyssel man kan göra eller tjänster, som barn/hund vakt osv. Det är ju dessutom bättre för miljön :)

Själv tänkte jag ta mig en tripp förbi Emmaus på linné de har en mysig butik där man känner sig välkommen. Om man är ute efter prylar rekomenderar jag Ebbeshörna, gärna de som ligger i utkanten av stan, ex kviberg då priserna är bra och utbudet varierat. I centrum försvinner go bitarna i ett nafs. På ebbes har jag köpt alölt från underbara gardiner till byråer, skor, virknålar och gammal hattar som jag gjort om. Vill du se mer hattar kolla in hellstrom.se! Något att satsa på inför jul å nyår kanske?

Har på order från den vördade modern uppdaterat min önskelista igen. Lustigt att första utgåvan aldrig är bra nog.Knas mamma ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se