tisdag 23 december 2008

lite kort..

Man kan inte posta alla kort i tid.. Denna miss tänker jag delvis beskylla sambon för.. och delvis mig själv som inte visste bättre ;) Men vi är slarvrar båda två, hans bror brukar säga att det ser ut som två tonåringar bor här. med all rätt är jag rädd. Kreativitet har väldigt lite med ordning
att göra.


Här har jag cardstock dott. Ett underbart papper! texten är från QK jolly kit synd att jag inte upptäckte den förren så sent i julkorts projektet, får ta igen dte nästa år. Bilden är från min gamla Gil Elvgren kalender.
En något mer lättklädd donna på denna. Har t.o.m toppat henne med lite glaze ;) Jag vet att motagaren delar min humor.Texten är rollerskate från QK.


Jag har kollat statestiken på bloggen och är överaskad att ha så många läsare! trodde ju bara det var mamma ;) Så god jul allihop och ett gott nytt år! Ett litet råd -städa inte innan folket kommer, tänd stearinljus istället, mysigt och ingen bryr sig om dammråttorna som leker jage under sängen.Dom skall väl också ha jul!
Kram på er!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se