lördag 18 oktober 2008

utmaning och te kompis

Vilken härlig dag det är idag! Började med frukost på zenit med Pep + Mia å pippi. det är nog den bästa start man kan ha på dagen. Sen har jag fått lite feedback på min sy/pyssel junta kul med folk som är peppade.Jag längtar till torsdag.

Jag tänkte delta i en utmaning på svensk scrappbooking, julkort utan jul färger.När det ändå börjar bli dax att ta tag i julkorten är det kanske sparken i ändan jag behöver..lägger upp när jag är klar.

Idag fick jag min te/garn kompis på sticka mera, skall bli jättekul att fixa paketet och inte minst när mitt paket kommer. Skall ta en vända på stan på måndag, tänkte också kompensera för att jag inte vann "höst" garderoben på indiska, gissa om jag föll i den pr fällan. Nu måste jag ju bara ha grejerna*suck*

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se