tisdag 28 oktober 2008

sjuk...

Idag är det säng läge som gäller..halsen är alldeles tjock och huvet är fullt av snor. blä. men jag hoppas och ber enstilla bön att jag är i bättre skick i mon då jag tänkte gå på arkivets klubb kväll. Men om jag äter massa frukt och echinagard kanske kanske jag är i bättre skick imon.

Tack och lov för internet och tv, när jag ändå måste ligga här, hade inte suttit fel med en tidning heller, om man får blunda och hoppas ;) med lite flyt kanske det kommer nåt kul med posten, kanske sex and the city filmen jag beställde för några månader sen en dag då jag kände mig rik..
På tal om rik, så har de struntat i att betala ut a-kassan denna månaden.*suck* de byter data system och går inte att nå, bara att hoppas att man får pengarna när de är klart..

Nu skall jag färg sortera alla mina scrapp papper,så det blir lättare att matcha när jag skall dra igång med nästa projekt, och se vad jag behöver kompletera med. Det är rätt tydligt att blått inte är en favvo färg, inte ett enda blått papper har jag men massa, gul-brun-gröna.. mycket underligt ;)
Men innan jag drar igång skalla jag ta mig en bit varm äpplekaka..mmm.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se