fredag 24 oktober 2008

hattar på trailer träsh

Nu är det lite lugnet efter stormen, eller det hoppas jag ivf. Igår hade jag pyssel kväll här och innan dess var jag ute på landet och hjälpte till lite inför kalaset i helgen. Min kära mor är inte så förtjust i att fylla år men jag älskar alla typer av kalas och tycker det skall bli skit kul. Har tillbringat dagen på stan och fixat med paket å sånt, å så skall jag hinna fixa syrrans hår innan, men som en sann tidsoptimist räknar jag med att det löser sig.

Jag var på trailer träsh i dag och visade upp mina hattar.Hon gillade dem, så snart kan man hitta dem även där. Nu skall jag bara plocka ihop en snygg kollektion av lite gammalt och lite nytt. Jag har köpt helt bedårande små körsbär som jag skall dekorera med. Åh ja är så taggad.. Har jag lite flyt kommer en av hattarna vara med på en plåtning de skall ha *håller tummarna*
återkommer med bilder allt eftersom. kolla även www.hellstorm.se

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se