måndag 13 oktober 2008

blogg igen...

Efter mycket om och men bestämde jag mig för att lägga upp en blog.. bara för att upptäcka att mitt namn redan var taget. what the f... , jag har ändå hittat på namnet som barn så vad är sannolikheten. visade sig sen att jag redan lagt upp en -06b som jag aldrig använt coh att jag dessutom inte hittar den igen och kan radera och åter ta mitt namn.. nej nej så lätt skall det ju inte vara.. any way tanken denna gången är att den skall fyllas med foton och biler på hattar och kort som jag gjort lite pyssel och gnäll(en vanlig dag i mitt liv..)

just nu är jag hos mina föreldrar på lanet och passar världens förmodligen sötaste hund valp. tyvärr också med världens minsta blåsa. känns som jag inte gör annat än torka kiss.. men dte borde ge mig lite poäng hos fadern , om man behöver hjälp att tapetsera eller så.. han skrattade bara och sa att han nog torkat en del efter mig som barn .. rackarns tänlte inte på det..

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se