söndag 29 mars 2009

Scrapträff...

I kväll skall jag på pyssel kväll med några tjejer från scrappiz. Skall bli kul men oj va svårt att packa, jag är ju van att ha allting nära till hands och nu skall man prioritera vad som får följa med. Försökta tänka igenom lite vad jag vill göra men det är ju inte alls lika kul som att ta med rubbet och gå loss på grejerna.. Fick bli en kompromiss.. ivf har jag planerat att göra ett par Lo´s och kanske ett påskkort. Har en shaker idé som jag vill testa..


Fixat lite med lite foton från kalaset igår som jag skall framkalla till Nödinge träffen. Försöker bli bättre på att ta kort, både tekinsk och framför allt på att överhuvudtaget ta dem. Har ju blivit lite bort skämd då min kusin är fotograf, så hon tar magiska bilder som jag sen ber snällt om kopior att scrqappa men hon bor i Stockholm nu så jag får rycka upp mig. Skärpning unga dam!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se