lördag 7 mars 2009

Lite nya Lo´s

Ja, är man gräsänka så är man ;) Köksbordet är nu överfullt med scrappgrejer, och skapandet i full gång. Min Sambo har dne underliga idén att man skall äta vid bordet, det kan väl ändå inte var meningen när det går så bra att scrappa där? Började med en Lo om den mest fotogenica unge jag känner. Ali kan inte bli dålig på bild, att hon sen är ett riktigt charmtroll och linslus gör inte saken sämre.
Papperna jag använt är från creative club, (som jag för övrig skall hoppa av eftersom de viker sina 12x12 ark *mutter*) typsnittet är storybook från QK.

Nästa Lo biddepå mina 2 älsklingar. Morgan och lilla Isolde. De har en skön relation de 2 busar, (ja en vuxen man kan smyga på en lite kattdam) , bråkar och sover ihop. Det gör hon inte med mig minsan, men hon är väl lika kär i mogge som mig ;)
Det fina handtands pappret är från Basic Gray. *love* Layouten har jag liftat från nån som liftat från nån..ja ni vet hur det är..

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se