onsdag 11 mars 2009

Re:make å knasbollar

Det har varit en riktigt lång dag idag -men kul. Började med en praktik intervju, sen iväg till ikea, där jag käkade frulle och lyckades med bedriften att handla för bara 130:- (!) sen lunch med pappa och sen lite ärenden på stan. Allt detta innan 12!


Eftersom jag inte blev nöjd med min tidigare lo på mormor, fick det bli en remake på den. Nu känns det bättre. Pappret heter Tayler och är från daisyds.

Hade lite bilder på mina kära kusiner J och T. Bilderna är ju inte de bästa då de inte ville sluta grimasera men de visar mer hur dom faktiskt är- Knäppa! men sköna. Har inte bestämt vad jag tycker om sidan men gillar upplägget och färgerna!
Papperna är från gcd/ no worries collection. orange dots och yellow tulips.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se