söndag 8 mars 2009

scrapköket -återkomsten

Jag har haft en underbar dag. Först fika på zenit med M å lilla A, sen gick jag till röhsska kollade på Sundborn goes extreme again och Magic/Found av FRONT sköna utställningar på ett skönt ställe. God mat med ;) Sen vidare till mässan igen. Lite komplettering och en aning okynnes shopping..

Nu lite nya gräsänke-alster från scrappköket ;)

Först ut en Lo på min underbara mormor! Sydda kanter, lite rubons och thickers som jag målat med pantone. Inte så nöjd med denna.. kan bli en re:make på den..

Denna är inspirerad av de fina Lo´s dom gjorde på scrappkryssen. Åh va jag ville varit med! Älskar dessa papperna, dessutom mina färger. Passar så fint till min fräkniga syster å hennes söta men snoriga tös! Även här har jag tagit fram symaskinen, och sen skvätt akrylfärg på bakgrunden för lite fräken känsla..

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se