tisdag 20 januari 2009

Skärpning Ica!

gaaah.. blir så jäkla trött ibland. Idag skulle jag ta tag i mitt jäkla ica kort som inte funkat på ett par månader.. eller det har ju aldrig funkat helt men nu gickdet inte ens med leg. Så nu fick det var nog! Ringde och ville ha nyttkort och så var jag tvungen att ha mitt gamla kort tillhands för att de skall kunna skicka ett nytt (det gamla slängde jag när jag för 3:egången stod utan pengar på fucking ica, och då jag fick be min sambo betala sa personalen -men det var ju bra då slapp du...ja, jätte bra att inte ens kunna köpa mat på egen hand. verkligen!)
ivf har det nästan hopplöst att få ett nytt kort och jag som alltid varit en riktig ica tjej började undra om det inte kan vara värt att pendla genom halva stan för att handla på konsum (!)
Funkar det inte med mitt nya kort får de ge mig pengar för sveda och värk. Det är ingen höjdare att stå där med 10 m kö bakom sig inte inte kunna hosta upp 200:- för mat. Jag har inga problem med att vara fattig i övrigt men att inte kunna köpa mat är förnedrande. Skärpning Ica!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se