tisdag 20 januari 2009

Mitt första shakerkort ;)

Brukar heta fake it til you make it, men här kör vi på shake it! Har varit sugen på att göra ett länge nu och blev super inspirerad när jag var inne på kort i fokus sida. Skall absolut göra ett födelsedags kort med strössel i så snart barna fyller år! Finns ju dessutom så mycket olika strössel nu med hjärtan å grejer. Men denna gången blev det ett vuxen kort.. tror det kommer bli ett grattis så jag lämnade plats för text på framsidan. Text upp till och kankse en tag eller nåt..


Pappret är vanlig cardstock och blommorna har jag fått av mamma, den prickiga ahar jag hjort av ett dream street papper Wonderland/magical moments.

Så här ser det ut inuti. Det var super kul att göra så det kommer defnitivt bli fler men först skall jag göra klart mina magnolia kort. Fick mina stämplar från stämpelgården idag så jag har haft fullt upp men att måla, både pantone och distress. Har inte så mycket distress färger men mixade lite och tog till chalk så det blev okej ändå. åter kommer när jag är klar!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se