söndag 25 januari 2009

present förpackning..

Jag har varit inne på en underbar video blogg så nu kommer det dyka upp ett å annat därifrån. Kolla denna söta struten tex. bus enkel men söt.


Den är gjord av en cirkel som jag klippt med mönster sax och snurrat till en strut. Etiketten är gjord av 3 lager cardstock varan den sista är klippt med mönstersax och pickad med nål längs kanten. Stämpeln kommer från arkivet.

Sen hittade jag detta söta kuvert, det skulle jag sett igår när lill kusinen hade kalas.. rackarns!

Nu gjorde jag en med god jul på istället, dels har jag ingen grattis stämpel och dels vet jag heller ingen som skall få ett presentkort just nu.. Kuvertet är av cardstock stämplat med snö stjärnor och sen chalkat. texten är embossadoch stämpeln är från panduro.

Om Du vill kolla in närmare hur de är gjorda - gå hit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Läcker strut! Gillar verkligen det pappret. Ses i Nödinge :)

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se