torsdag 12 februari 2009

Min fösta LO ;)

Jag har varit på landet igen. Min syster skall flytta och jag hjälpte henne med styling inför plåtningen av deras hus. Jag fastnade ( som man så lätt gör) i hennes underbara scrappböcker, både barnens och hennes egna. Åh jag vill ha. Fick låna lite inspirations bökcer av henne och så var jag igång..
Jag har gjort min första LO. Skall på inget sätt påstå att det är nåt att skryta med men lite glad ändå att jag kommit igång. Då min hårdisk havaererat med alla mina bilder fick jag ta nåt jag haft liggande ett tag.. Den första bilden jag tog på lilla L, mitt första syskon barn.

Papperna är från heidi grace, blandat med cardstock. En väldigt enkel men funktionell LO. Texten berättar om när ludde föddes och jag ringde runt till alla sjukhus för jag var så orolig för min syster. Till sisst hittade jag rätt och lyckades lipa till mig att hon och barnet var okej. Stort tack till den blödiga sköterskan som föll för mina tårar.
Bakom varje bild finns en story...

5 kommentarer:

Snutta sa...

Så fin. Grattis till första LO:n! Verkligen söt.

Caroline sa...

Va fin, gillar speciellt färgkombinationen.. /Caroline som hittade hit från scrappiz..

Unknown sa...

Vilken härlig lo!!

Jenny sa...

Så fin! Ja, nu är du fast:)

Anonym sa...

Oh.. så fin!!! kramisar, sara

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se