söndag 1 februari 2009

bind it all

Jag fick prova syrrans BIA när jag var på landet härom dagen. Lite knivigt första gången, men shit va roligt det var jag skall absolut göra fler. Jag var inne på arkivet och skulle köpa spiral och omslag men fick tipset att göra egna omslag, det är lätt och så kunde jag dessutom välja format helt själv. Perfekt då det fanns massa kartonger hemma sen jul.

Det första blev en kokbok, där jag skall sätta in favvorrecept, ni vet när man blir bjuden på god middag och får receptet och sen hamnar debara i en hög och tussas ihop mellan alla kokböcker.. nu skall de sitta fint och lätt åt kommligt. Tyvärr blev papret upp-å-ner men jag "träden" blevi stället "frukter" så det funkar. Utanpå omslaget har mjag ett frostat plastark för att skydda boken från kladd.

Min andra bok är för kortskisser och fina ideér man snappar upp. Skall absolut ta med den på mässan så man kan kludda ner alla fina ideér (och shopping listan!) Texten är från Qk Jolly, även fjärilen är Qk. Skall absolut göra fler böcker, såg att arkivet fått in super fina antikmässing spiraler. *vill ha*

1 kommentar:

JenHell sa...

Vilka fina böcker. Vill ha! Skulle vilja ha en liten som träningsdagbok (just nu har jag ett fult litet block från jobbet). Kan man beställa? ;)

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se