lördag 21 februari 2009

Lite fler LOs

Jag har förnärvarande snöat in helt på LO´s , kanske är det nyhetens behag, för den kan inte bero på bilderna. Har ju som sagt bara asgamla bilder att scrappa då min hårddisk ligger nere.. (note to self: dumt att tappa backupen i marken..)
Då jag egentligen mer är en kort-tjej, har jag inte hittat mitt uttryck på LOs än, så ni får ha lite tålamod ;)
Detta är från en visning jag gick åt en kompis, är ju knappast en goth eller fetisch tjej men visningar är alltid kul och det är inte varje dag nån vill gör ett korsett till en :)
(Tack Tarja för tipset med dynan, blev rätt okej "lack" känsla)
Papper vellum, rusty pickle -popstar, + bling från kaiser.

Denna känns mer "jag" både layout å innehåll. Jag hjälpte min kusin och en kompis till henne med referens bilder. Han super söta hund sprang in och ur bild hela tiden *näpen*
Papper jenni bowlin-navy harlequin, text qk jolly.

Kids! Har man inga egna går det toppen att scrappa andras! Har ett hemligt projekt på G men kan inte säga förren om ett år eller så.. Men ja ni som känner mig vet att jag kommer klara att vara tyst i möjligen en-två veckor..
Ivf, Lilla L i badet en varm sommardag. Papper i vellum och ett blåmetallic. Puchinella och glace-pluttar fick förstärka vatten känslan, tillsammans med de turkosa knapparna. Inte så "jag" men ville testa en clean LO.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se