lördag 21 februari 2009

CC:n fortsätter..

Två LOs han jag spotta ur mig innan det blev läggdax.. Hann också gå ut och äta med älsklingen och åka lite pulka ;)

Detta är till en skissutmaning med tema vardag. Bilden är tagen första gången min sambo sov över hos mig, men Jenny som tagit bilden har fångat det vardagliga. Morgan ligger och halvsover medan jag flätar hans hår och katten gör små utfall mot fåglarna. Det är en sån ro i bilden och det var just så jag minns det, vi hittade sån ro i varann.
Pappret är från s.e.i -dill blossom.

Denna Lo är till en teknik utmaning. Man fick inte ha några mönstrade papper. Jag som är helt kär i min nesting circles, hade inget emot det. Hittade detta kortet på min kusin (hon som har fotat i stort sätt alla FINA bilder jag scrappar, de mindre fina har jag tagit själv) Bilden är från en härlig höstdag i kungsparken, när vi nyss hittat varann som vänner, inte bara kusiner.
Typsnittet heter storybook och är från Qk. Finns på arkivet ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se