söndag 1 februari 2009

Alla hjärtans dag..

Alla hjärtans dag.. Valentines day. En av årets mest kommersiella högtider.Personligen har jag hellre lite lite lagom med kärlek varje dag än allt på en dag. Men Alla högtider är jul kul. I min familj är inte alla hjärtans dag en pojk/flickväns grej utan en familje högtid. Vi köper presenter och fikar och mumsar på gelehjärtan. Ett måste!

Igår hade jag mor å syrr pyssel kväll. Tiden rann iväg för oss alldeles för fort men jag han göratvå kort och färdig ställa 2 BIA projket.. *kul*


Här har jag sytt runt kanten med ståltråd, på varje stygn har jag trätt en pärla. Det rasslar aldeles underbart om det här kortet ;) Stämpeln är färgad med versa color dutat med fingret, samma med det gröna på pappret.


En detalj bild på den sydda kanten, dte var kul men lite pilligt. Jag gjorde först hål med en nål och sen trädde jag i stråltråd och förde på pärlorna allt eftersom..

På mitt andra kort passade jag på att låna en stämpel av syrr och rubons å band av mamma. TACK!


Även här har jag jobbat med stygn, gjorde hål med tången och trädde i band. Hjärtat är 3 lager cardstock med 3D kuddar emellan. Ett rätt enkelt kort men jag blevnöjd med knytbandet.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se