fredag 6 november 2009

leka med Tim Holtz..

Var inne hos Tarja och Anna på Arkivet härom dagen, de hade fått in en massa fina julsaker! wee!
Gick loss med lite Tim Holtz grejer idag. måste leta reda på mina masker och embosspulver med men de ligger i flyttlådor just nu :(


Här har jag lekt med mitt nya blendning tool och distress dynor. tomtestämpeln är från tim holtz, ( jag är kär!) snöflingan från snag ém stamps och det stora bladet från prima. Visst ser sen nedersta lappen ut som något från en gammal julsaga? borde man lämna som spår efter tomten hos mina tvåspråkiga låne-barn. De är ju vid den åldern nu då man slutar tro på Tomten, det tycker jag är trist men det är ju svårt att övertyga dem..
Lilla L´s mamma fick frågan "Mamma, ärligt! finns tomten?" var på mamma blir lite ställd..
"Det är som med gud man inte riktigt" Klokt svar från en klok mamma.
Jag tror på något sätt ändå.. att det i min familj sen är jag som köper från alla till alla det är liksom inte grejen. Jag älskar ju ändå Julen . Haha inser att jag skriver gud med litet g och Jul med stort J.. men det sammanfattar nog det hela rätt bra..
Sorry blev lite flummigt där, hoppas ni inte misstycker. .

hoppas ni får en trevlig kväll!

1 kommentar:

sarin sa...

Sv: Älskar bloggen, fin fin profilbild på dig :D tror hela numret blir suveränt! Kramers.

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se