fredag 16 oktober 2009

mässa och sen blir det uppdateringar..

Imon är det mässa igen. åh va jag längtar!
De senaste 2 veckorna har det varit fult upp här med städning och styling inför plåtningen/ försäljning av lägenheten. Men jag har hunnit pyssla lite, både eget och DT kit åt Arkivet och YouDo. Jag lovar att lägga upp det i bloggen snart.
Det har bara varit så jäkla mycket nu, tidigare har jag bott i hyresrätt, då har det ju bara varit att packa och fytta. Men nu? ojoj välja mäklare,städa , styla, fota, visa,visa visa, papper hit och papper dit. och så allt med nya huset. phu! men det skall bli väldigt kul när det är klart! Huset är alldeles underbart, jag kan riktigt se oss där jag julpyntar och Morgan bakar lussekatter.
Men ikväll bär det av på fest för att fira att plåtningen är klar. sweet!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se