torsdag 22 oktober 2009

Lo´s för You Do


Först ut en är Lo från lilla Majas dop. Det rutiga pappret är från Nana´s kitchen stack (DCWV. blommorna finns i alla tänkbara färger. Bandet är från en 6 design mix pack.



Denna är nog min favorit, på fina kusinen. Visst är hon vacker! Papper från DCWV Latte stack - underbara papper rakt igenom! Texten är stämplad med clearstamp alfas. aldrig provat det förut men nu är jag kär! Syrran föll som en fura hon med! Detta bandet är också från en mix pack men med gröna toner.
Sömmarna är sydda på mammas gamla maskin. Ett tips är att fästa pappret en bit in såp du inte syr genom tejp eller lim. Nålen fastnar gärna då.

Sist ut denna gången är en Lo på min kära farfar. Jag har alltid tyckt att han bli vackrare för vart år som går, men dte kan ju hända att jag är lite partisk. Papper från Nana´s kitchen stacken och cardstock stacken neutrals. Pimpat a la tim med chalkade kanter och antika brads och foto klamrar allt från youdo så klart ;)

De fina bilderna är tagna av min kusin Jenny. Hon är rysligt duktig. Kolla in här!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se