måndag 6 augusti 2012

Havet med J + tatueringsdax

Skrev ut lite bilder från mobilen på mammas skrivare.. tyvärr är Iphone 4s en sån tok besvikelse när det kommer till foton. tur att man har riktiga grejer också.. (I Love you Canon )


Detta pappret i marin stil är från Maja design, kobbar och skär heter den. Egentlige inte mitt favvo märke men stjärnor går liksom alltid hem :) Fotona är tagna när Johan tog med mig på en båt tur, en av de få dagar med fint väder i sommar. Så skönt, jag är inget vidare på att simma så jag har inte spenderat någon tid på havet. Men mysigt var det. (ja mamma jag saknar flytväst och nej jag hängde inte över kanten.) 


Denna Lo handlar om när jag fick min senaste tatuering. var några år sen sist så jag han glömma hur ont det gjorde men oj va nöjd jag blev :)
Pappret är dotted cardstock, stjärnorna jenni bowlin å bokstäverma.. ja thickers så klart.

1 kommentar:

Anette sa...

Vilka stilrena och fina LO:s du har gjort!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se