fredag 19 augusti 2011

Gamla synder





Jag, mamma och syster hade en scrap kväll i höstas. Jag har gått igenom mycket sen dess och har inte riktigt lagt någon tid på att blogga. men nu kommer jag försöka lägga upp bilderna allt eftersom.

 Här ville jag prova ett perforerat papper som jag haft väldigt länge men aldrig vetat vad jag skall göra med. men för att dokumentera lilla Majas plåster hang up passade det perfekt.


Denna bilden är från när jag var på träff med goa muffins gänget. Jag tycker alltid det är kul med nytt folk och träffar är perfekt att både träffa trevligt folk och lära sig nya trix. Denna layout har jag dock liftat från nätet. Cardstock, dotted swiss och thickers.
 

Min fantastiska kusin som under veckorna har ett rätt seriöst jobb men trots långa studier har hon lyckats behålla sin humor. Härlig tjej! Fotot är taget och fixat av min andra kusin jenhell, pappret är svart wellpapp och bokstäverna är thickers och mini alfa.




Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se