söndag 21 augusti 2011

Fler synder

här kommer ännu mer från höstens pysslande, tror det blev 15 los eller nåt. fyllde vardagsrums bordet så när som en Lo. jag är väldigt produktiv när jag kommer i gången, men det är långt mellan turerna.


Detta papper är från något kit syrran/mamma fått över tror jag.. eller möjligen från någon scrapploppis. Egentligen var det stort papper med skålar på och plats för recept mm. men jag klippte ner och gjorde dekos av det i stället. Sen lite thickers till det.


Denna är baserat på ett kit jag van på rekord träffen förra året. Flera papper med hippi känsla och peace märken på. Passa min kusin perfekt så han bor i ett underbart kollektiv på landet, där de både föder upp egna får och odlar egna grönsaker.


Ingen bulle i ugnen bara lilla Bianca under produktion. Bollfransen tror jag är från arkivet, kakformarna från you do, Pappret är vanlig Cardstock.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se