måndag 4 januari 2010

Skiss utmaning.

Tänkte utmana mig själv med att följa en skiss. Jag fastnar lätt i att göra snarlika LOs hela tiden och det blir alldeles för en formigt i albumet. Skärpning Caisa!


Följde skissen hyfsat trodde jag men nu när jag ser den bredvid varann är det en del missar... skall man följa en skiss skall man göra det rätt.. oh well..
Papperna är från Basic Grey, Sei och K co. Och så en massa halv pärlor från Kaiser och thickers-sprinkles. Typsnittet är gamla goa rollkerskate från QK.
Tror förresten inte jag bloggade alla mina julkort i år , varit rätt galet här eftersom vi flyttade in i huset så nära jul. Men nu har jag fått rätt fin ordning och ett alldeles eget arbetsrum!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar Din version av skissen också!

Ulle sa...

Jag tycker den blev kanonfin!

ema sa...

nämen det är ju min sötis som du gjort!! jätte fin bild och fint kort så klart. puss på dig

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se