fredag 15 januari 2010

En liten DT bonus..


Kände mig inte riktigt klar med mitt senaste DT kit, så här kommer en liten bonus. En present ask i dessa kalas tider är ju aldrig fel. Grunden är en Noblesse ask. Först målade jag asken med Distress Clackle paint/picket fence, sen klädde jag sidorna med maja designs papper, Ulrika 2 som jag rev lite på längs kanterna för en sliten look.Jag stämplade vita swirls som jag sen embossade. Liknande produkter finns på arkiet. Sen dekorerade jag det hela med lite blommor, knappar och band, och satte dit en chip board ticket (Maya road) , som jag först målat med crackle paint och sen chalkat. Texten är utskriven på datorn.

Inuti asken skar jag ut en ram av vi cardstock, sen petade jag i den flor tunna non-woven duken. Sen kan man stoppa i ex. presentkort eller vad man nu vill bjuda på :)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se