fredag 4 september 2009

2 saker samma papper

Efter förra julen köpte jag ett beggat jul kit på Svensk Scrapbooking . Jag lade undan det inför nästa jul men kände att det var dax att rota fram det. Fanns jätte fina papper i det från bl.a. Cosmo cricket och många skall jag spara till Lo´s men den var det ett gäng färdiga die kuts med och det tycker jag är lite svår jobbat. Synd att inte använda den dock så det kommer dyka upp lite sånna grejer nu..

Här är snö stjärnan och taggen från Die arket. Det gröna bandet har jag fått från mammas oändliga gömmor, samma med bradsen. *tackar och bockar* Sen har jag chalkat och akrylat lite på pappret för en sliten lock. Jag älskar detta pappret, så jäkla snyggt! Cosmo Cricket-oh joy:Yuletide


Näst på tur vart en bok. Kände att det var smidigt att samla att julkorts mottagare på ett ställe. Nä, jag skickar inte till alla i min vanliga adressbok. Finns inte tid och vet inte alltid om det finns lust heller. Visst är jag hemsk. Men de jag skickar till skall bok i denna boken. Givetvis skriva med blyerts efter som folk envisas med att flytta hela tiden. :P
Till denna bok är det samma underbara papper, "knappen" är från dies arket och Bia:n lånande jag av min syrra. Tack! tror jag använt den mer än henne vid det här laget.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se