söndag 26 april 2009

Lo´s från Scrapträffen

Eftersom jag inte är supersnabb med att lägga upp grejer just nu kommer lite LO´s från scrapträffen i Nödinge nu..nån vecka försenade..


Denna är från utmaningen "scrappa i färgerna ni har på er". Jag hade en liten kjol med grafiskt mönster i lime, svart och vitt, svart top och en orange sjal. (ja jag gillar färg..) Detta fotot passade fint till utmaningen, tyvärr ser jag bedrövlig ut men jag tröstar mig med att LOn blev rätt snygg.


Denna lämnade jag inte in till utmaninegn, men utgick från e av skisserna som fanns. Bakgrunden är för dyster. men jag gillar upplägget och färgerna på demindre bitarna. (forma)
Och givetvis minnet av hur min sambo imponerade på mig genom att jonglera, klättra, gå på händer, åka bräda mm.. jag gillar nog rätt pojkliga karlar.


Denna bilden ärtagen när jag och lilla M skulle packa upp hennes saker efter att de flyttat till nya huset. Hon ville visa mig allt, vingar, pippi kläder, fiffi huset och sen laga mat med dock servisen.. det tar en stund att packa upp i hyllorna och man skall delta coh den lilla desutom river ner och leker med grejorna allt eftersom man får upp dem i hyllan. (papper från forma och thickers från syrran, tack!)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se