fredag 10 april 2009

Det har ju varit svår blogg torka här pga att jag kommit ut i arbetslivet. Orutinerat eller hur?! men jag lovar att skärpa till mig, vi kan ju se praktiken som en träning inför att kunna jobba heltid, pyssla och dona och ha tid att blogga om det. dessutom ha ett spännande och omväxlande liv OCH dokumentera detta så det finns bilder att scrappa :) Ingen press eller så..

Idag har jag haft en riktig toppendag, jag stylade 2 bröllopsplåtningar med Maja och Karin. (Världens goaste tjejer) Tror bilderna blev toppenfina, min käre sambo fick agera brudgum åt majas kusin, rätt sött par faktisk ;)

Men lite scrapp har jag hunnit med trots allt. Bidde inte helt oväntat en LO om lilla M. (och lite grejer för Arkivet men de får ni se sen..)

Lilla M är världens busigaste , möjligen undantaget mig. och dte vet hon om :) De underbara papprerna kommer från cosmo cricket och sassa fras. *love* Elefanterna är ju hur söta som helst...

Nä , nu måste jag skynda, jag och älskligen skall ut och käka med några vänner.. ha en finpåsk. jag lovar attåter komma med lite sköna vårLO´s.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se