tisdag 23 december 2008

Dan före dan..


Åh va jag älskar jul!! Sitter å myser å det värsta nu. klapparna är inslagna, granen är pyntad och världens goaste L gav men en hel kakburk med hemmagjort julgodis. Hon vet vad jag behöver ;)
Idag var vi och köpte en gran, en alldeles underbar tjock liten kungsgran, sambon sa att den såg ut som en boll med ett spröt på men jag vart kär från första ögonblicket och helt oresonlig. Så nu står han där grön å gran med pynt från topp till tå och luktar underbart!
En liten detalj så ni får se vad som blev av all stjärnorna jag gjorde.... många vart det men det blev rätt sött. Guld tofsen och hjärtat är från Ikea. Där frossadevi dessutom i papper och snörde så paketen går i orange, svart, brunt å grönt. Passar mig opch sambon fint då det är våra favvo färger.

En del av årets paket skörd.Väl pakiterad i ikea papper, och vaktas av nallen som för helgen är all dolled up med tomte luva å allt ;)
Nu är det dags att värma på lite glögg och lussekatter och kura i soffan medan vi lägger upp en liten mat planering inför morgondagen.. Hallumi jansson..mmmm

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se