tisdag 29 januari 2013

Project life vecka 4


Full fart på tillvaron. hemma en snabbis och målar lite. Hinner med lite flyt med 2 blogg inlägg innan J kommer och det är dax för dagishämtning :) Pussla är nyckeln till ett levande liv :)
Nedan har vi vecka 4 i mitt project life projekt. läs mer här om hur det funkar. Ganska smidigt får jag säga. Även om man inte alltid är så sugen så får man det gjort. Inte massa högar med måsten som skall scrappas sen utan man tar veckan som är och sen är det klart :) som bonus fotar jag mycket mer och får fler fina bilder som jag kan ha i mitt vanliga scrapalbum ( Lo 30x30) men det är kul att variera sig och kul att kunna dokumentera vardagen även om de bilderna inte alltid är så smickrande eller skarpa. det är liksom inte hela världen när det är så små bilder och så många per vecka. 

Denna veckan har jag jobbat vidare med pappren från echo park kittet från min syster. fina papper i mina färger :) på sidan 2 vecka 4 väntar på på en bild i fullstorlek. därav tejpen ;)






Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se