fredag 8 maj 2009

Lite Maja Lo´s

Di små är ju så ruggigt tacksamma att scrappa, så här kommer lite mer LO´s på illa M. De är från Nödinge träffen, där jag var ganska produktiv , så jag har inte hunnit lägga upp allt än.

Lilla Maja gräddnos. Från baby med mjölkmusch till 3-åring som älskar "gädde", nog är hon en Hellströmare alltid :)
Siffror från Thickers, pappret från Daisy Bucket/Southern bell och Daisy D. Cirklarna är skurna i revvan.




Detta kort tog kusin Jenny förförra året, då vi hade en liten foto session här hemma, hon tog underbara bilder både på kidsen och mig å syrran. Tackar å bockar. Jag har scrappat ganska många och dessa bilderna, och det lär ju syrran också gjort.de är ju så fina!
Denna LO var till en utmaning, men jag måste säga att jag är missnöjd med valet av bakgrund, upplever att den är alldeles för ljus. Men annars ärjag nöjd och kommer kanske byta till en ljusbrun nyans...
Paprerna är frånmaking memories/paperie och tinkering/pano di tavola, bokstäver från thickers, brads från You Do, ricrac band från knapp karlsson.

1 kommentar:

JenHell sa...

Kul att bilderna kommer till användning!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se